• 11-1

nutizie

A legenda di Louis Vuitton hardcase riproduce a direzzione di a casa in viaghju

Se i stori ponu esse riprudutti, se l'emozioni ponu esse trasmessi, hè impurtante di mantene u veiculu di tuttu questu, cum'è una chjave.U disastru spessu genera una nova vita, un naufragiu lassemu tistimunià a legenda, ma ancu riproduce a vita di e persone in quellu tempu, è ancu e persone di a classa alta viaghjà necessariu LOUIS VUITTON hard box ......

sciacca (1)

In u filmu "Titanic" dentru, da u mare fora di a sicura, apertu dopu à l'accidentu truvò una storia commovente, l'intenzioni di a guardia avianu a lascià tuttu u mondu maravigliu.

sciacca (2)

Titanic

Hollywood hè stata strumentale in a creazione di "Show Me Your Luggage and I Will Tell You Who You Are" di Louis Vuitton in u 1921. "(Valigia hè un simbulu di a vostra identità)" hè un slogan publicitariu classicu.Cù l'apparizione frequente di scatuli duri in i filmi, u ricunniscenza di u publicu di a moda di "vede una persona videndu una valigia" hè rinfurzata.

sciacca (3)

A View to A Kill

007 hè u rappresentante di u signore.Ogni volta chì esce, porta u megliu vestitu di u mondu, allora induve Bond piatta i so arnesi ?

Torna in una vista di A Kill, James Bond di Roger Moore hà andatu in una missione per investigà una scam di corsa di cavalli, è a so attrezzatura spia hè stata imballata in una valigia Louis Vuitton.

sciacca (4)

U magu di Oz

In The Wizard of Oz, i bagaglii LV ponu salvà a ghjente in i tempi critichi, ancu più utile cà una barca di salvezza.Cumu ùn pudete micca cumprà una valigetta cusì bona è impermeabile?

In seguitu, u casu duru hè diventatu più chjucu è più portable, più adattatu per e ragazze di moda.

I bagaglii sò ancu diventati l'ispirazione per a nova cullizzioni di borse di Louis Vuitton, cù u direttore creativo Nicolas Ghesquiere chì utilizeghja a scatula fotografica di u 1929 cum'è ispirazione per u novu casu Petite Malle di a marca per l'AUTUNNO / l'invernu 2014.

U Petite Malle chì aghju compru prima hè un mini.

sciacca (5)

Sò ancu un viaghjatore avid.Aghju sempre pensatu chì viaghjà era di esce per scopre u mondu.In seguitu, aghju trovu chì ùn importa quant’ellu sia andatu, cercava sempre un sensu d’appartenenza in u mo core, vale à dì un sensu di casa.

https://www.luxuryhardbox.com/cotteville-40-hard-box-product/

È Louis Vuitton hè particularmente bonu per creà stu sensu di appartenenza.Sè site curiosu cum'è mè è ti piace di decoru a vostra casa, gode di l'esperienza di nidificazione.Mi seguitu à l'Accademia Chuanshan di Beijing.

À mezu à u cortile, pudete vede a "Torre Eiffel" fatta di decine di scatuli duru, chì hè in realtà un tributu à u primu viaghju di Louis Vuitton.

Avà in a vita di ogni ghjornu, pudemu sempre vede parechje persone di successu cù scatuli duru LV, chì sò un simbulu di identità è qualità.Semu disposti à furnisce servizii per più persone, perchè u lussu ùn hè più un sognu distanti.Benvenuti à a mo pagina di casa, induve furnimu una seria di scatuli duri

sciacca (7)
sciacca (8)

Tempu di post: 11-ghjugnu-2022