• 11-1

nutizie

Louis vuitton bagaglii - u simbulu d'identità

"Mostra i vostri bagaglii è vi diceraghju quale site .----- U vostru bagagliu hè un simbulu di a vostra identità".Questu 1921 Louis Vuitton Slogan perfettamente catturà u ligame trà u viaghjatore è a so maleta.

Da i treni è Ocean-andà, in vittura è viaghju aereu, Louis Vuitton chì vi trascendenu i limiti di u tempu è u spaziu.

Wskl (1)
WSKL (2)

"Chì pudete truvati nantu vechji trunks? Stampi chì mostranu i mezi di trasportu, destinazione è in furmulari, tutti i vechji tempi di u mondu, ma più veloce . Questi pezzi di carta riturnanu in i paesi antichi è i civili. Puderanu suscitarà u vostru interessu per a racolta è cumincianu un viaghju di voi? "

In u 1920, Mr. Gaston-Louis Vaston hà scrittu u pargrafu, u stile di mo famiglia, per u sangue per viaghjà entusiasmu, infatuazione per a cultura, gaston hè ancu influenziale.

À u principiu di l'anni 1900, cullettori Ralph Lauren è Tomy Hifiger hà adupratu i casi di Louis Vuitton cum'è decorazione.Dopu l'internu di i primicard anu cuminciatu à cumprà i casi di Louis Vuitton per i so clienti per aduprà cum'è tavule di caffè.Cusì u esploratore hà dettu ch'ellu vulia esse sbucula alme i tempii, è avia una scatula per imballà u lettu in;Karl Lagarfeld hà dettu ch'ellu avia tanti ipods chì avia un casu per elli.E scatuli per i casinò, u vinu, ancu i denti di Baby ... Depende di cumu utilizate u vostru imaginazione salvaticu.

Un bagagli di Louis Ilitton Ancali, hè pienu di storie, quandu hè ingrossamente pusatu in a casa, u charcu si spose à tutti i cantonu, o di pastorina, o in pastorale ... ciòale; tutte u stilu, pigliate tutti .

wskl (3)

U prezzu di i bagagli di lv ancu hà coltu ancu di parechje persone, ma oghje anu scupertu fabbrica di tetti, una fabbrica di macellata dura da GUXCHou, Cina.Hè u nostru sognu chì tutti anu LV.Per i dettagli, per piacè cuntattate mi in a pagina di a pagina.

Wskl (4)
Wskl (5)

Tempu post: Jun-11-2022